Články
„Múdre firmy by sa mali zamerať na komunikáciu medzi generáciami“
Ľudia potrebujú prácu – aby mali z čoho žiť, aj aby našli priestor pre sebarealizáciu. Firmy zase potrebujú ľudí – zamestnancov. Ideálne je, keď sú pracovití, aby firmy profitovali. Ale ľudia, zamestnanci, majú rozličné preferencie a dobre pracujú vtedy, keď sú správne motivovaní. Čím osloví firma pracovníka generácie X,Y či Z?
Článok bol uverejnený v časopise zisk (Zisk 5/2012)
„Rozhovory, ktoré nikto nemá rád“
Proces prepúšťania zamestnancov je v dnešných časoch, kedy sa skloňuje slovo kríza, častým fenoménom a veľakrát vnímaný majiteľmi firiem za najlepší či najľahší prostriedok, ako sa dostať z červených čísiel. Vždy je sprevádzaný atmosférou napätia, strachu, obáv z budúcnosti, frustrácie a iných negatívnych emócií.
Článok bol uverejnený v časopise zisk (Zisk 8/2012)
„Mladí (nie) sú stratený“
Sú iní. Čo s tým? Odporúčanie pre zamestnávateľov aj „začínajúcih“ zamestnancov.
Článok bol uverejnený v časopise zisk (Zisk 12/2012)
Ako prežiť toto obdobie a nezblázniť sa
Už 9 mesiacov sa snažíme všetci vysporiadať s „coronovou“ situáciou a jej dopadmi. Skúša našu fyzickú aj psychickú odolnosť, schopnosť reagovať na šialené tempo zmien. Ako si v tom celom môžeme pomôcť my sami?
Mnoho ľudí dnes trápi otázka, čo bude potom. Čo tak oprášiť nápady zo šuplíka?
Mnoho ľudí dnes trápi otázka, čo bude potom. Je prirodzené, že riešia finančné zabezpečenie seba či rodiny a pracovnú perspektívu. Táto doba nám ukazuje, že plánovať sa veľmi nedá, ale môžeme sa sústrediť len na to, čo je tu a teraz (prítomný okamih) a na to, aby sme boli čo najlepšie pripravení na zmenu, ktorá prichádza.
Ako bude vyzerať pracovný aj podnikateľský svet po „korone“?
V týchto dňoch celý svet prechádza situáciou, akú sme ešte nezažili. Každý z nás sa snaží vysporiadať s tým, čo sa deje nielen okolo nás, ale najmä v nás, najlepšie ako vie. Každá zmena vyvolá najskôr chaos a s tým spojené negatívne emócie. Je to prirodzený proces zmeny.