Telefon  +421 905 563 427

Email  Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.

Email  Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.

Workshopy a webináre

Webinár: Hádať sa, či nie pred deťmi? Ako správne viesť nedorozumenia a konflikty pred deťmi 20.1.2022

Webinár: Ako zdravo nastaviť komunikáciu medzi rozvedenými rodičmi? 24.3.2022

Webinár: Ako vybudovať sebavedomie dieťaťa? 12.10.2021

Webinár: Viete ako správne pochváliť a motivovať dieťa? 30.8.2021

Workshopy a webináre slúžia ako jedna zo špecifických foriem vzdelávania. Sú vhodné pre efektívne zdieľanie informácií a určité formy rozvoja. Môžu byť skvelým doplnkom k prezenčnej forme vzdelávania a možnosti venovať sa cielene vybraným témam, či špecifikácii konkrétneho problému. Taktiež sú možnosťou, ako sa rozvíjať a vzdelávať v prípade obmedzenia prezenčnej výuky spôsobenej proti - pandemickými opatreniami.

Odporúčané témy:

  1. Ako vybrať správneho zamestnanca online formou – špecifiká takejto formy výberu, kedy ju použiť, na čo sa zamerať a vyvarovať sa možným chybám a rizikám.
  2. Ako urobiť efektívnu adaptáciu zamestnanca online formou – adaptácia zamestnanca v obmedzených podmienkach, ako ho zaradiť do tímu, nastaviť plán nástupnej praxe a čo najefektívnejšie využiť jeho motiváciu.
  3. Manažér v podmienkach novej doby je určený manažérom, ktorí potrebujú riadiť ľudí v novodobej pandemickej situácii. Rozširuje ich vedomosti a zručnosti pre nové spôsoby riadenia. Zameriava sa na porozumenie a podporu vlastnej psychiky ale aj chápaniu, čo nová situácia prináša pre podriadených a externé prostredie. Ako sa vysporiadať s frustráciou a stresom, neustálymi zmenami a ako sa motivovať. Ako fungovať v online svete. Ako zladiť viaceré role naraz. Ako eliminovať stres a tlak.
  4. Ako viesť, motivovať a podporovať tím aj v online svete je určený manažérom, aby dokázali rozšíriť svoje zručnosti pre riadenie tímov v novodobej situácii a online svete. Akým spôsobom komunikovať so svojim tímom na home office. Ako motivovať tím a zvládať zmeny v psychike a správaní kolegov, podriadených.
  5. Ako si poradiť so stresom a tlakom súčasnej doby – súčasné náročné obdobie zaťažilo našu psychiku, koncentráciu a spôsob života. Webinár ponúka hlbšie porozumenie toho čo sa deje v ľudskej psychike , spôsoby ako zvládať emócie a praktické odporúčania a nástroje ako si s tým všetkým lepšie poradiť. Tiež ponúka odporúčania ako predísť syndrómu vyhorenia.
  6. Nácvikové či doplnkové workshopy – môžu byť doplnkom ku školeniam alebo vybraným konkrétnym témam ako sú napr. stanovenie cieľov pre hodnotenie zamestnanca, ako viesť rozhovor so zamestnancom, ako zvládať svoje emócie, ako správne delegovať, antistresové techniky – prehľad a nácvik...
  7. Zvládanie rolí na home – office – ako dokážem zladiť naraz rolu zamestnanca, manažéra, rodiča, partnera či iné. Dokázať ich zladiť a nestratiť zároveň aj priestor pre seba. Ako sa vysporiadať so stresom , ktorý práca z domu a požiadavky okolia na mňa vytvárajú, alebo ako zvládnuť samotu a neuviaznuť len vo svete práce.
  8. Zmena myslenia – ako preladiť myseľ, ubrániť sa frustrácii, dokázať sa sústrediť na to podstatné a hodnotné vo svojom živote. Získať opäť radosť a vnútornú pohodu.

Vhodné témy na formu online vzdelávania sú aj z oblasti riadenia a metodiky procesov. Ako viesť a realizovať nástroje, procesy a ľudí.